Vi har skabt et unikt visuelt udtryk og en storytelling for Tjilico, der fokuserer på hovedindgrediensen i deres paste, nemlig chili og dermed indholdet af capsaicin, der øger udskillelsen af endorfiner.
At arbejde med Tjilico casen har været enormt spændende for vores kreative hjerner! Vi har haft mulighed for at kreere noget helt fra bunden og basere det på et sjovt koncept, der taler ind den store trend omhandlede det mentale helbred
Sådan hjalp vi Tjilico
Hvordan kan et nyt produkt positioneres på et konkurrencefyldt marked og blive det foretrukne køb hos forbrugeren?
“TJILICO” er en dansk virksomhed, som producerer og leverer en kvalitets chili-paste fremstillet i Danmark uden brug af konserveringsmidler eller tilsætningsstoffer. Udfordringen for virksomheden var, hvordan de skulle forholde sig til at positionere sig i et meget konkurrencefyldt marked, når deres vision var at blive den foretrukne nordiske chili paste.
Ud fra vores research fandt vi ud af, at chili indeholder det kemiske stof capsaicin, som øger udskillelsen af endorfiner, der skaber en lykkefølelse.
Denne indsigt synes vi var original og interessant at se ind i, når der skulle udformes en brandidentitet for Tjilico, da den talte ind i en meget aktuel trend på det nordiske marked, nemlig et fokus på det mentale helbred. Vi nåede frem til at Tjilico skal sprede glæde med positiv energi og inspirere folk til at leve livet. “Tjilico gør det nemt at putte en skefuld glæde på dit måltid og dermed på tilværelsen – lev livet stærkt”.
For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.
Funktionsdygtig
Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.