Skip to main content

Case
IDYL

IDYL er en fiktiv case, der fokuserer på at styrke det mentale helbred gennem vildmarksbade og medlemskaber hertil i hjertet af København.

Sådan hjalp vi IDYL

Hvordan kan man med en e-handelsløsning til medlemskab og produkt-køb hos “IDYL” sikre målgruppens livskvalitet?

Dette er en fiktiv case, der omhandler vildmarksbade i hjertet af København, som kan besøges med et medlemskab.

Vi befinder os lige nu i en tid, hvor man ser en voksende interesse for at imødekomme det menneskelige behov på et mere autentisk og holistisk grundlag. Vi lod derfor kreativiteten bane vej indenfor emnet og byggede konceptet “IDYL”. Navnet “IDYL” kommer af, hvad kunden skal have ud af et medlemskab. Et besøg hos IDYL skal være et frirum, og en pause i den travle hverdag, hvor den enkelte kan få lov at lade op enten alene eller i fællesskab med andre.

Der skal være fokus på krop, sind og velvære og det skal være “kroppens og sindets spa”. Et medlemskab hos IDYL kan desuden bringe livsværdi til den enkelte på mange måder. Måske ved møder med nye mennesker, hvor man kan blive inspireret af interessante samtaler eller personlighedstyper. Måske skabes der et netværk, som kan danne endnu flere ringe i vandet – hvem ved, måske har du lige mødt din nye arbejdsgiver? din nye bedste veninde? eller ham der kunne hjælpe med at finde den nye bolig? alt sammen i en fælles interesse for at koble af i hverdagen, huske at være god ved sig selv og opnå høj livskvalitet i den fulde “idyl”.